Ne çok şey öğretir hayat.
En çok da direnmeyi.
Sonra kimseye çok da güvenmemeyi.
Öyle her sıfatı herkese hemen vermemen gerektiğini.
Kalabalığın güzelliğini…
Yalnızlığın gücünü…
Kendi gücünü keşfetmenin en büyük mutluluk olduğunu.
Ama en çok da herkese “hiç kimse” olarak bakabilmeyi....
Bazı mevsimlerde güneş var diye aldanmayıp, yanına bir şey almanın gerekliliğini.
Yani ihtimalleri.
Hayatta her şeyin mümkünlüğünü...
Hayat her şeyi yaşayarak paşa paşa öğretiyor
İnsana
Güzel bir sabaha uyanmak dileğiyle
Hayırlı geceler....
İbni Haldun der ki;
Araplar, deveyi yediler,
Deveden kıskançlığı ve kini aldılar...
Türkler atı yediler,
Attan sertliği ve kuvveti aldılar...
Frenkler (batılılar) domuzu yediler,
Domuzdan pisliği ve deyyusluğu aldılar..