Oysa insanlar düşünen yaratıklar olarak ortaya çıkışlarından beri kendilerini daha iyi tanımaya çalışmışlar , ama bütün çabalarına rağmen şu soruya bir cevap verememişlerdi: Kötü,hemen hemen her defasında , niçin, ' iyi'den daha güçlü olarak ortaya çıkıyor?
İnsanların kendileri yaşıyor,ama başka canlıların, özellikle de onlara bağımlı olmadan yaşamak isteyen ve buna hakları olanların yaşamalarını istemiyorlardı