Ensest mağduru çocuklar çok özel bir mağdur grubudur ve başlı başına ayrı bir prosedüre tabi tutulmalıdır. Çünkü o çocuğun
duruşma sonrası belki dönebileceği bir aile yoktur ve en güvendiği kişi onu yaralamıştır.
…kadınların hayatı gittikçe zorlaşıyor. Çünkü var olan yapı, kadına iyi gözle bakmıyor. Tecavüzün üstü örtülüyor. Yargı kanıt istiyor! Ensestin, tecavüzün kanıtı mı olur?
"Bana çikolata vereceğini söyledi, gittim.
Çünkü o yaşıma kadar hiç çikolata yememiştim.
Paramız yoktu. Bilseydim gider alır mıydım
amcamın uzattığı çikolatayı?"
Çünkü Türkiye’de kadınlar, evli olmaktan çok esir gibidir.
Ama kadın, bu durumunun adım esirlik olarak koyarsa iç dengesi
bozulur, yaşayamaz. O yüzden onu normalleştirmek zorundadır.
Başka bir isim koyar ve öyle yaşar.