Anna Teyze, insanın bedeninde ortaya çıkan depremin kaynağının 'geçmiş' olduğundan bahsediyor gibiydi. Göğsünü yarıp içine bakabilseydim, orada büzüşmüş bir geçmiş keşfederdim.
"Dünyada yarası olmayan kimse yoktur. Her ne kadar iyi tedavi edilse de, tüm yaralar bir iz bırakır. Bu dünya insanlardan oluşan dikenli bir teldir ve bu yüzden yeryüzünde sadece bir saniye bile kalsan yaralanırsın."