"İnsan gerçek ile yalan arası o incecik çizgide gezinirken, bir tıkırtı ya da bir ince ağlayışla, gerçeklerden tamamen kopup uzaklara gidebilir..... O uzaklara gitmeden yaşamış insan, bence yaşamış sayılmamalıdır."
Söyler misin canım ?
Gönül yanmadan nasıl sönecek ?
Nasıl çıkacak kafesinden yürek, deli gibi atmadan?
Bir kağıdı orta çizgisinden en fazla sekiz kere katlayabilirsin derler.
Söyler misin canım?
Kalbim kaç yerinden bölünür, çarpılır, toplanır seninle?
Kaç kere kırılır en fazla tam orta yerinden ?