En kolay kandırılıcak kişi insanın kendisidir; Bu konuda çok dikkatli olmalısınız. Kendinizi kandırmadığınız zaman diğer bilim insanlarını kandırmanız hiç kolay olmaz. Ondan sonra artık herkes kadar dürüst olmanız yeterlidir.
Deneyimlerimizden öğrendik ki gerçek mutlaka ortaya çıkar.
Başka deneyciler sizin deneyinizi tekrar edecekler ve sizin doğru mu, yoksa yanlış mı olduğunuzu bulacaklardır. Doğa olayı sizin kuramınızla uyuşacak ya da uyuşmayacaktır. Ve siz her ne kadar geçici bir şöhret ve heyecan yakalasanız da, bu tür bir çalışmada, eğer çok dikkatli olmaya çaba göstermediyseniz, bilim insanı olarak iyi bir ün kazanamazsınız.