Muhteşem bir kitaptı.Kitap sizi resmen içine alıyor.Dorian'ın bencilliği, Henry'nin soğuk kanlılığından geçen tehlikeli zekası çok gerçek ve rahatsız ediciydi.Hatta beni o kadar çok rahatsız etti, 1-2 ay kitaba ara verdim.Karakterler ve konusu o kadar iyi işlenmiş ki ortaya muhteşem bir eser çıkmış..