Beyza Aksoy’u ve Kalemini çok severim. Kitabı okurken içinde gibi hissedersiniz. Kitap karakterleri ile ağlar onlarla gülersiniz. Vernem Nidahen’i okurken çok ağladım ben. Kitap fevkalade. Ama bazı yerleri pek beğenmedim ya da saçma buldum… Örneğin Naz’ın İrem’e vermesi gereken mektubu vermeyi unutması saçma geldi bana. Naz Zeki bir kız olarak tasvir edildi. Görevi için yapmayacağı şey yok ama ne hikmetse İrem’e vermesi gereken mektubu unuttu… Tuhaf ve Saçma geldi bana şahsen. Liva ve Pars eksik kaldı bana göre ama serinin devamı gibi olan Gece Yarısı Resitalinde daha çok görmek isterim Liva ve Pars’ın aşkını. Bir diğer konu Liva ve Salem‘ın arasında ki mevzular ben inanıyorum onlar eksik, yarım kalmayacaklar. Bir gün biliyorum abi kardeş gibi olacaklar sadece zaman lazım onlara. Sadece zaman. Bu arada şimdi aklıma geldi ben Doktor Lamen’in kızını çok merak ediyorum bazı kişiler onun Naz olabileceğini söylese de asla aynı fikirde değilim. Umarım GYR kitabında Lamen’in kızı az da olsa gösterilir yoksa meraktan ölebilirim. Evett benim incelemem bu kadardı elbette ki yanlışlarım olabilir bu ilk incelemem. Yanlışlarım varsa kusura bakmayın başka bir incelemede tekrar görüşmek üzere. :) Beyza AksoyVernem Nidahen