“bütün kapıları kapalı üstüme, bütün perdeleri inik. ne bir mendil mavilik, ne bir avuç yıldız. bizi burada mı bastıracak ölüm, biz bu şehirden gülüm, çıkamayacak mıyız?”
‘Ne hoş bir güzelliği vardır;
Hafif adımlarla, dünyadan gülümseyerek geçenlerin.
Kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların,
onurlu bir yaşamı seçenlerin…’
Virginia Woolf
“çok gülen bir insan uzun süre devam ederse gözlerinden yaş gelir, ağlayan bir insan bir süre sonra sinirden güldüğünü hisseder. hızlı giden bir arabanın tekerleğine bakarsanız ters döndüğünü hissedersiniz. haddini aşan her duygu zıttına dönüşür.”
"Sokağa çıkıyoruz. Ağır aksak yürüyoruz. Adımlarımızda bir yanlışlık. Hızlanıyoruz. Hızlı yürüyüşümüzdeki uçarılığa yakışmıyoruz. Bir tanıdığa rastlamak istemiyoruz. Rastlanan her tanıdığın yanlış bir tanıdık olacağını sanıyoruz. Kimseleri sevmiyoruz. Kimselersiz edemiyoruz."