"Bir çiçekle bahar gelmez ama, her bahar bir çiçekle başlar.."
(Necmettin Erbakan )
İlime, bilime ve İslam'a verdiği ehemmiyetle tanıyoruz çoğumuz onu. Ne güzel yaşadı, kabrine rahmet.
Sadece vefatının senei devriyesinde değil, daima anılması ve kitaplarda okutulması gereken bir şahsiyet..
Rabbim ahiretindeki güzellikleri ziyadeleştirsin.. 🌹🌹🌹