Dakikaları icat eden Babillere her dakika sövüyorum.Zamana bağlanan her şeye sövüyorum ama çiçek saatleri hariç,ne bileyim.Mesela 13,on üçüncü saati saatle sınırlandırılmamış nihai vahşi saati simgeliyormuş.Bu yüzden uğursuz diye anılıyormuş.
Faili meçhul bu sevda ,dediler
Oysa katil belliydi.
Maktül bendim,
Ama ölmedim .
Sözsüz kurşunlar yedim
Her gece.
Sabahlarım zifiri
Gecem zifiri.
Hangi taşı kaldırsam,
İhanet.
Hangi sevdaya baksam
Yalan.
Biraz oyalanıp
Gideceğiz.
Zaten dünya yalan
Ama sevda da yalan.
Şimdi ,nefessiz hayattayım
Sanmayın ayaktayım.
Ölüyüm ,saklanmaktayım.
Sevdanın gelmişine geçmişine
Gazel okumaktayım.
Peydah olmuş,
Deli bir tutulma.
Ay tutulur,güneş tutulur.
En çok da gönül tutulur.