Çocuklarını koruyamayan bir toplum , onların güvenliğini sağlayamayan idareciler , her şeyi normalleştiren sevgili Türk milleti.. Ben anlamıyorum ve de anlatamıyorum kutlu olsun elbette ama şartlar , zaman , imkanlar doğrultusunda. Ya ülkemde yas olmalıydı durup durup yas ilan etmesi gereken ülkemde, kostüm yerine kefen giyen çocukların yası inanın bir gün tutulmadı. Ben çok üzgünüm yeni aldığım kıyafetin etiketini hemen keserim alerji yapmasın vs diye, el bebek gül bebek büyüyorlar her çocuk değerli, ben o anne babaları hayal dahi edemiyorum ne haldeler. Ama kutlayalım eğlenelim mendil rengi soralım gruplarda . Ben bu yıl göndermedim durumu da söyledim neden gondermedigimi. Anlasınlar ya acıdan, merhamet duymaları gerektiğinden , birinin acısı varsa ona saygı duymaları gerektiğinden. Neyse muhtemelen çevremdekiler nasıl anlamamıştı , siz de anlamayacaksınız. Ama bunun bir önemi yok