Halenuryetgin

Halenuryetgin
@Halenuryetgn
Bir yolcu...
İşlerin daha iyiye gitmesinin tek yolu,hepimizin paylaştığı bağlantıyı fark etmemiz.İyi olan hiçbir şey tek başına yapılamaz.Keşke birbirimize rekabet ve korkuyla yaklaşacağımıza,herkesin iyiliği için birlikte yaşamayı öğrenebilseydik.
Sayfa 277·Kitabı okudu
İlişkiler
Reklam
İnsanların iyi yüzlerini ortaya çıkaran tek gerçek şey SEVGİdir.
Sayfa 226·Kitabı okudu
İlişkiler
Tek başına olmanız,yalnız olduğunuz ya da mutlu olduğunuz anlamına gelebilir.Yalnızlık,sizi anlayan birinin yanınızda olmasına duyduğunuz ihtiyaçtır.
Sayfa 216·Kitabı okudu
İlişkiler
İnsanların büyük bir çoğunluğu birbirleriyle aynıdır,hepsi mutlu olmayı ister.Ve bir seviyede hepimizin acı çeken yürekleri vardır...
Sayfa 85·Kitabı okudu
İlişkiler
Aslında iki kişinin birbiriyle etkileşime girmesinin sebebi her zaman aynı şeydir;biz,birbirimizden bir şeyler öğrenmek için oradayızdır
Sayfa 53·Kitabı okudu
İlişkiler