Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim. Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda..
...
Ama kimse şu anın değerini bilenler kadar mutlu değildir.
Geçmiş de gelecek de , onlardır.
Bazılarıysa zamanın ta kendisi gibidir.
Ve her insan zamanın dünya üzerinde bıraktığı birer yara izidir.
Ben kötülük edenle kötülüğe maruz kalana aynı yüz ifadesiyle bakamam,her ikisine de gülümseyemem diyorum size.bunu yaparsam o zaman da Kendi yüzüme bakamam diyorum.