Halis Özer

Halis Özer
@HalisOzer2
"Kimsenin bizi anlamadığı bu dünyada birbirimizi anlamamız en büyük şansımız."
Sayfa 251·Kitabı okudu
Aşk
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bazı ruhlar hep bir arada kalır, bir noktada ayrılsalar bile."
Sayfa 238·Kitabı okudu
"Bırak da senin yanın benim cennetim olarak kalsın cehennemi tek başına yaşıyorum zaten."
Sayfa 164·Kitabı okudu
Puan vermedi·256 syf.··
2022 11. kitabı
Öncelikle samimiyetle ifade etmeliyim ki, kitapla ilgili ne yazarsam yazayım duygu ve düşüncelerim eksik kalacak. Öğrencimle kitap etkileşimi sayesinde okuduğum kitabı okumakta geç kalmışım... Kitabı mutlaka okumalısınız, bunun için içeriğinden bahsetmeyeceğim size. Bir çok şey yazılabilir ama ben en son söylenilecek sözleri ifade edip bitireceğim. MEB hazırladığı kitaplardan birine -saçma sapan bir bir sürü içerik yerine- bu kitabı/kitapları içerik alarak okutmalı. Hem de her yaş grubu öğrenciye. Sadece öğrencilere değil, özel eğitim öğretmenlerine, sınıf öğretmenlerine ve tüm branşlardaki öğretmenlere. Hatta özel eğitimcilere ve sınıf öğretmenlerine bu tür kitaplar okutularak bitirme tezi istenmeli. Çünkü her düzeydeki öğrencide var olabilecek ışığı ilk keşfetmesi gerekenler bu gruptaki eğitimciler. Kim bilir belki bir hayatın aydınlanmasına vesile olunur. Her çocuk/birey özeldir ve eğitimde hiç bir birey feda edilemez... Sharon Draper, sayfalar boyunca akıp giden bir dille, Serebral Palsi hastası Melodoy'nin hayatını size "yaşatacak". "Hepimizin engelleri var. Seninki nedir?" İyi okumalar.
İçimdeki MüzikSharon M. Draper · Timaş Genç Yayınları · 202139,9bin okunma
Puan vermedi·384 syf.··
2022 7. kitabı
Konusuna bakınca ilginç bir kitap okuyacağıma dair umutlanmıştım fakat Kar Küresi beni o kadar hayal kırıklığına uğrattı ki... Zira ciddi anlamda sıkıntılar vardı kitapta. Kafama takılan çok şey oldu, muhtemelen hepsini de hatırlayamayacağım ama en belirgin olanlardan bahsetmek istiyorum ve yorumun spoiler içerdiğini belirterek başlıyorum. Öncelikle karakterlere bakalım. En başından beri Merih ile Eylül'ün ilişkisi ilgimi çekmedi. Okudukça ısınırım belki dedim ama ilerleyen sayfalarda büsbütün ilgimi kaybetti bu ikili. Neden mi? Mesela bir sahnede Eylül, kabusları yüzünden uyuyamadığını söylüyor. Eylül'den hoşlanan Murathan da istersen gece başında bekleyeyim, belki rahat uyursun diyor. Bunu dediği için ne şerefsizliği kalıyor ne ahlaksızlığı. Murathan'ın niyetini bilmiyoruz, aslında yanlış bir hareketini de görmüyoruz ama Murathan'dan nefret ediyoruz çünkü Eylül'e bulunduğu teklif, sapık bir teklif Merih'e göre. Sonra aynı sahnenin ilerleyen kısımlarında, Eylül yine kabus görüp uyuyamadı diye, Merih, başında bekleyeyim mi diyor Eylül'e ve gece Eylül'ün yanında kalıyor. Merih'in teklifi ile Murathan'ın teklifi arasında ne fark var? Yok, fark falan yok. Ama Murathan şerefsiz ilan edilirken, Merih biricik kahramanımız oluyor. Sonra, Merih'in, Eylül'ü psikologda görüp peşine düşmesi, kızın soyunu-sülalesini araştırması, Eylül nereye gitse takip etmesi, evinin karşına geçip Eylül'ün penceresini izlemesi ve Eylül'le ilgilenen herkesi dövmesi bana hiç normal gelmedi kusura bakmayın. Normal değil de zaten. Zerre normal değil. Merih, beni takıntılı bir manyak sanma diyor Eylül'e, ama öyle değil mi? Mesela bunu yapan Merih değil de Murathan olsa ve Eylül'e, ben seni senelerdir takip ettim dese, herkes Murathan'ın sapık olduğunu düşünür, ondan korkar falan. Bunu yapan baş
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,6bin okunma