“-Çünkü sen,yalnızca kolay,oyun gibi ve ağırlıktan yoksun olanı seversin,bir kadere müdahale etmekten korkarsın.Kendini israf etmektir senin istediğin,herkese,dünyaya ve herhangi bir kurban istemezsin.-“
“Kadınlarla uğraşmaya gelmez.Onları anlamak ikna etmek,değiştirmek için harcanan emek boşa gider.Bir kadın seni ya sever,ya sevmez.Seviyorsa teşekkür edeceksin,sevmiyorsa boynunu eğip kaderine razı olacaksın.Başka türlü davranmak,direnmeye çalışmak boşuna.”