Halis Ak

Halis Ak
@Halisss33
Etnik kimliğim mandalina
Zordur vedalaşmak.. Alıştığın, sevdiğin, parçan olmuş her şeyden bir anda uzaklaşıp gitmek... Bütünleştiğin ne varsa bir buldozerle yıkmak.. Kalan üzülür de giden yıkılırmış giderken... Ama gitmek gerek bazen. Ağaçların yaprak dökmesi gibi, torunu doğan dedenin cenazesi gibi.. Sonbahar da gelecek, hayat ilkbahardan ibaret değilmiş diyeceksin...Gitmek gerek bazen.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Halis Ak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
Beğendi
·
2017 8. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Kör sağıra çok güzelsin demiş...
çocuk gibi ağladım. o kadar hiç, o kadar boş, manasız, öyle haksız yere senden uzağım ki..
Yastığına sinen şampuan kokusunu bile sevecekken, o kokuyu hiç duyamamak....