Zordur vedalaşmak.. Alıştığın, sevdiğin, parçan olmuş her şeyden bir anda uzaklaşıp gitmek... Bütünleştiğin ne varsa bir buldozerle yıkmak.. Kalan üzülür de giden yıkılırmış giderken... Ama gitmek gerek bazen. Ağaçların yaprak dökmesi gibi, torunu doğan dedenin cenazesi gibi.. Sonbahar da gelecek, hayat ilkbahardan ibaret değilmiş diyeceksin...Gitmek gerek bazen.