Ah ah çocuk her şeyin ayrı başka yürüyorsun seviniyoruz,düşüyorsun üzülüyoruz, uyumuyorsun üzülüyoruz, gülüyorsun bütün yorgunluğu unutuyoruz.
Herhalde uykuyu bir tek evlat için fedakarlık etmek koymuyor bir anneye diğer türlü hiç kimse bu kadar birine uyku feda eder mi...
Ben anne olmadığım halde çocuklara aşıkken bir anne çocuğununa nasıl bağırır, döver, hatta daha kötüsünü söylemek bile istemiyorum.