Dervişe sordular:”Ne anladın bu dünyadan”?Derviş durdu, uzun uzun düşündü.Gözleri uzaklara dalarken şöyle dedi:”Ölülerin sevgiyle anıldığı,yaşayanların sevgisizlikten öldüğü bir dünyaya şahit oldum.Ölülerin toprağına çiçek ektiler,yaşayanların bahçesini talan ettiler…”