Hamdiye Asya

Hamdiye Asya
@Hamdiye49
(Gel ey bahar mevsimi,uykumun ve dinlenmemin mayası sensin.Hatırımın dostu,ıstırap dolu gönlümün sevincisin.)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dervişe sordular:”Ne anladın bu dünyadan”?Derviş durdu, uzun uzun düşündü.Gözleri uzaklara dalarken şöyle dedi:”Ölülerin sevgiyle anıldığı,yaşayanların sevgisizlikten öldüğü bir dünyaya şahit oldum.Ölülerin toprağına çiçek ektiler,yaşayanların bahçesini talan ettiler…”
Müslüman ,islamı öyle sağ ve diri,canlı yaşa ki,seni öldürmeye gelen sende dirilsin.