son zamanlar da okuduğum en müthiş kitaptı... Gerek dili, gerek karakterleri ( en çok onlari sevdim) gerekse olay örgüsüyle bayıldım... tek kelimeyle bayıldım... kendinizden ve hayatınızdan mutlaka bir şeyler bulacaksınız... üç kuşak bir aile ve yasananlar... biraz karışık gelsede hikaye başta, sonra tamamen olaylara kaptırıp merakla okuyorsunuz... Daha doğrusu kaptırıyorsunuz kendinizi. Anlatış biçimi ve yazarın dilide cok etkileyici... tavsiye ederim...