Refah içindeyiz ama rahatımız yok, daha zenginiz ama daha az özgürüz!
Daha çok atom silahımız var ama daha savunmasızız, daha eğitimliyiz ama eleştirel yargımız ve hükmümüz daha az!
Şimdiye kadar tarihin büyük bir bölümünde, bir azınlık çoğunluğa hükmetmiştir;
Bu hakimiyeti gerekli kılan, hayatın güzelliklerini sadece azınlığa yetecek kadar olup, çoğunluğa kırıntıların kalmasıdır!
Cesaret yeteneği, kişinin gelişmişlik durumuna bağlıdır.
Düşünme ve hissetme yetisini edinmişse işte ancak o zaman otoriteye hayır deme, itaatsizlik etme cesaretine sahip olabilir!
Eğer haksızlık yapmak asla doğru değilse, kötülüğe kötülükle karşılık vermek yanlıştır ve kişi asla kötülüğe karşılık olarak kötülük etmemelidir. Bu temel ilke üzerine anlaşma önemlidir çok az kişi buna sadıktır.