Hamit

Hamit
@Hamit73
Hiç kimse fazla yaşamış olmakla yaşlanmaz.
Psikolojik Danışman ~ Adalet
140 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Sabahları uyanıp parıldayan güneşi gördüğümde, "Al işte, yine cenneti andıran bir gün ve yine insanlar bunu mahvedecekler" diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gülüşü güzel olanın acısı çok olur...
Sen aşkını doya doya yaşarken o kendine engeller koyuyorsa bu onun sorunu.Bir insan eksik yaşıyorsa, bu eksikliği bildiği halde tamamlamak için uğraşmıyorsa sen ne yapabilirsin ki onun için? Hayatı ıskalama lüksün yok senin.Onun varsa,bırak o lüksü sonuna kadar yaşasın. Nazım Hikmet
'Bir insanı, hiçbir sebep yokken yüreğinizde sıcacık hissediyorsanız, işte bu gerçek sevgidir.' - Erich Fromm
'Her şeye üzülen ama hiçbir şeyle ilgilenemeyen insanlar olduk.. Üzüntülerimiz bile ilgiden mahrum...' - Amin Maalouf