Hamit

Hamit
@Hamit73
Hiç kimse fazla yaşamış olmakla yaşlanmaz.
Psikolojik Danışman ~ Adalet
140 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
İnsan, diyorum; öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insandan. Susuyor ve sustukça biriktiriyor ve sonra ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaşıyor. Herkesten ve her şeyden... Frida Kahlo
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Fakat her şey geçer, her şey unutulur. Kendini bir felâketin içinde kaybetmenin mânâsı yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır!"
"İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı."
"Sonuçta aşk, hayatı farklı renkte görmemizi sağlar." Lacasa De Papel
Hiçbir şey yapmadan da yorulabiliyor insan, düşündükleri ağır geliyor mesela.