Öncelikle girişi medyumların sizi çekmek için söylediği sözler ile başlıyor ve bu beni açıkçası rahatsız etti. İçerisinde olumlama adına çok güzel anektodlar var. Onlarda bir yere kadar sizi çekiyor. Diğer kitaplara ve site reklamlarını arada önermesi de rahatsız etti. Okunmaz diyemem ama biraz fazla abartı gibi.
Psikoloji diyor ki, kendine iyi bakmaya başladığın zaman, daha iyi hissetmeye başlarsın. Daha iyi hissettiğinde, daha iyi görünmeye başlarsın. Hatta daha iyi şeyleri kendine çekmeye başlarsın. Her şey seninle başlar. Kendine çok iyi bak.