Psikoloji diyor ki, kendine iyi bakmaya başladığın zaman, daha iyi hissetmeye başlarsın. Daha iyi hissettiğinde, daha iyi görünmeye başlarsın. Hatta daha iyi şeyleri kendine çekmeye başlarsın. Her şey seninle başlar. Kendine çok iyi bak.
Bir iş yaparken hep aklıma gelir: “Bir kilimi üzerinde sevgiliniz gezinecekmiş, bir kaşkolu çocuğunuz boynuna dolayacakmış gibi dokur, bir binayı içinde anneniz oturacakmış gibi yaparsanız; ne o kilim eskir, ne o kaşkol solar, ne o bina yıkılır.