Hamza karci

Hamza karci
@Hamza010233
Allah için alçalanı Allah'u teala yükseltir....
Mekatronik
Süleyman demirel üniversitesi
Tarsus
Tarsus
29 okur puanı
Ocak 2024 tarihinde katıldı
YA mukallib el-kulub sebbit kalbi ala dinik Ey kalpleri evirip çeviren rabbim Ne olur kalbimizi dinin üstünde sabit kıl Yoksa 50 ,60 yıllık ucuz dünya 10 yıl daha yaşasan üçbin gün yapıyor üçbin ve biliyormusunuz hiç belli değil ne zaman son bulacak onu bulamadıkdan sonra neyi bulursak bulalım ancak başımıza bela buluruz Çok ucuz dünya çok ucuz..
Din
Bülent Kaya isimli okura yanıt verildi
Hamza karci
Doğru söylüyorsunuz hocam yalnız nacizane fikrim. Dünya ne ucuzdur ne de pahalı Onu ucuz yapan da pahalı yapan da insanın ona yüklediği anlamdır. Eğer ahiretin sermayesi yapılırsa paha biçilemez olur ama amaç haline getirilirse en büyük zarara dönüşür eğer bir nesne de zarar ediyorsak onu olabildiğince ucuza satmamız gerekiyor hatta gerekiyorsa atmamız diye düşünüyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aziz dostlarım… Konuşacak nefesim yok, Dilim taş kesildi, midem boşluktan kavruldu. Kamet getirin de namaza duralım; Belki açlığımızı gök doyurur, Belki susuzluğumuzu rahmet keser. Ama ey dostlar… Bebeklerin çığlığı göğe yükseliyor, Mezarlıklar beşik oldu onlara. Ölü çocukların üzerine kapanan anneler, Göğüslerinden süt değil, Gözlerinden kanlı gözyaşı akıtıyor. Kadınlar ekmek kuyruğunda değil artık, Kefen kuyruğunda bekliyor. Erkekler yiğitlikleriyle değil, Evlatlarının cansız bedenlerini taşıyan Titreyen kollarıyla anılıyor. Her sokakta bir ağıt, Her evde bir yas, Her taşın altında bir mazlumun nefesi var. Yetimlerin aç karnı değil, Boğazındaki düğüm konuşuyor artık. Ve siz… Altın tahtlarda oturan yüzsüz liderler! Kudüs yanarken gözlerinizi yumanlar! Hz. Ömer olsaydı içinizde,
Filistin
Bülent Kaya isimli okura yanıt verildi
Hamza karci
İnşaAllah hocam niyetim sadece zulmu duyurmak yani ordaki dostlarımıza bir şeyler yapmak ne yazıkki elimden sadece bu geliyor zulmu duyuracağım zulme sessiz kalmayacağım diyerek yola çıkdım gerekirse sesim kısılana kadar bağıracağım ama hiç susmayacağım..
Aziz dostlarım… Konuşacak nefesim yok, Dilim taş kesildi, midem boşluktan kavruldu. Kamet getirin de namaza duralım; Belki açlığımızı gök doyurur, Belki susuzluğumuzu rahmet keser. Ama ey dostlar… Bebeklerin çığlığı göğe yükseliyor, Mezarlıklar beşik oldu onlara. Ölü çocukların üzerine kapanan anneler, Göğüslerinden süt değil, Gözlerinden kanlı gözyaşı akıtıyor. Kadınlar ekmek kuyruğunda değil artık, Kefen kuyruğunda bekliyor. Erkekler yiğitlikleriyle değil, Evlatlarının cansız bedenlerini taşıyan Titreyen kollarıyla anılıyor. Her sokakta bir ağıt, Her evde bir yas, Her taşın altında bir mazlumun nefesi var. Yetimlerin aç karnı değil, Boğazındaki düğüm konuşuyor artık. Ve siz… Altın tahtlarda oturan yüzsüz liderler! Kudüs yanarken gözlerinizi yumanlar! Hz. Ömer olsaydı içinizde,
Filistin
Bülent Kaya isimli okura yanıt verildi
Hamza karci
Teşşekkürler Allah sizden de razı olsun evet değindiğiniz iki noktada önemli gerçekden de gazzede ne yazıkki bina kalmadı aziz dostlarımız çadırlarda sefalet içerisinde açlıkla boğuşarak yaşama yaşatma çabasındalar düzeltmeye çalışacağım bilgi ve ilham verdiğiniz için teşekkürler