Hayatı Allah veriyor. Allah'ı tanımadan "ben hayat okulunu okudum diyor, ben tecrübelerimle bu zamana kadar geldim" diyor. Tecrübeyle güçlendiren de Allah. Allah'ı tanımadığı O'na güvenmediği için hep eksik, hep hüsranda buluyor kendini. Ama dışardan bakıldığında belli etmemeye çalışıyor.