Yazarı çok övülen bir yazar ve kendisinin okuduğum ilk romanı .90’lı yılların günlük yaşayış tarzını anlatan bu kitap 90 doğumlu olan beni içine çekmedi, kitaba başladığım gibi o enerjiyi yakalayamadım biraz daha şans vereyim dedim ortalarına kadar okudum fakat bana kitabın hiç bişey katmadığını düşünüp yarım bırakıyorum.