"Bu bir atın anlayabileceği bir şey değil, fakat düşmanları öldürmek için denizleri aşıp onca yolu gitmek doğru bir şeyse, o zaman düşmanlar çok ama çok kötü insanlar olmalı."
Her sayfa boğazımda bir düğüm bıraktı son sayfa ise beni olduğum yere çiviledi resmen. Çocukluğu, anneliği, evliliği, bambaşka bir pencereden anlatmış. Çok çok güzel bir kitap çok başarılı bir kalem kesinlikle tavsiye ederim.