Hande Bektaş

Hande Bektaş
@Handebektas
Yüzünü ellerinin arasına gömdü, uzunca bir süre ağladı. “ Babayı özlüyorum, annemi de,” dedi sonra çatlak bir sesle. “ Ama bazen burda olmadıkları... olmadıklarına seviniyorum.” “Neden” dedim koluna dokunarak. Hemen geri çekildi. “Çünkü...” dedi, hıçkırıkların arasında, kesik kesik, “ çünkü beni görmelerini istemiyorum... Öyle kirliyim ki.” Hıçkırdı, soluğunu uzun, hışırtılı bir iniltiyle salıverdi. “Pisim ve günah doluyum.”
Reklam

Hande Bektaş

, 2020 okuma hedefini ekledi.
2020 OKUMA HEDEFİ
2/15 kitap - %13 tamamlandı
2 kitap okudu
15 kitap
735 sayfa
2 inceleme
3 alıntı
kitap
'' "Daha çok anlat” dedim. “Hoşuna gidiyor mu?” “Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.” “Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?” “Gider gibi yaparız." ''