Hande

İnsan yalnızlığa yazgılı bir varlıktı. Benim içime dokunansa insanın yalnızlığa yazgılı bir varlık olması değil, yazgısını bu kadar derin bir yerden bilmesiydi. İnsan, öleceğini bilen tek canlı olduğu gibi, yalnızlığının bilincinde olan tek varlıktı ve ömrü tıpkı ölümü inkâr etmeye çalışmak gibi yalnızlığını inkâr etmeye çalışmakla geçiyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belleğim henüz normaldi o zamanlar, unutabiliyordum, belleğim delirene kadar unutmuştum da.
… Oysa unutmak insan beyninin hayatı sürdürebilmek için bulduğu en muhteşem çözümdü.

Hande

, bir kitap okudu
Puan vermedi·109 syf.·
29 saatte okudu
·
Okunma: 13 Şubat 2026 13:23
·
2026 4. kitabı
Alexandre Seurat
8.8/10 · 5,8bin okunma

Hande

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
32 günde okudu
·
Okunma: 11 Şubat 2026 23:41
·
2026 3. kitabı
Sándor Márai
8.3/10 · 6,7bin okunma