Hande

Hande
@Handems
Okumak iyidir iyi..
Fakat insanın hatalarını bilmesi onun en güçlü yanlarından birini oluşturur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kimse savunucu bir biçimde konuşursa, dinleyicide de kendiliğinden savunucu bir tutum uyanır.
İletişimde savunuculuk arttıkça ne konuşulduğu önemini yitirir, kimin konuştuğu önem kazanmaya başlar.

Hande

, bir kitap okudu
Puan vermedi·418 syf.·
2020 53. kitabı
Elif Şafak
7.8/10 · 17,8bin okunma