Hande

Hande
@Handems
Okumak iyidir iyi..
Sözleri silah, bakışları kalkan, karşı karşıya dikildikleri o an ise savaş alanıydı. Anlarda verilen savaşlar, meydanlarda verilen savaşlardan çok daha fazla iz bırakırdı..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hissizlik, yaşanmıs travmalara zihnin verdiği en büyük tepkiydi, binayı yangından korumak için atan asfalyalar gibiydi bilinç,,
Zaferin şekli yoktu ki.. En büyük zafer vicdan rahatlığı değil miydi?
Mahcubiyetti, yokluk nedir bilen onurlu kişilerin en belirgin özelliği..
Sevgisizlik resmen bir hastalıktı, henüz tıp dünyasında adı konmamış, insanlığı bozan, yıpratan, dünyayı cehenneme dönüştüren bir hastalıktı ve belki de bulaşıcıydı..