Hande

Hande
@Handems
Okumak iyidir iyi..
Dünyada en güvenmesi gereken varlık olan annesi tarafından hüsrana uğratılan her can gibi duyguları iğdiş edilmişti..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Değer verdiklerimiz değil miydi “kendimizin” özü?
Umudundan alıyordu azminin gücünü ve Azmi’ni yitirmemiş biri koşullar ne olursa olsun daima hedefe ulaşırdı..
İnsan sustuğu şeyler kadardır ve insan insanı, anlatamadığı yerden anlayabiliyorsa yakındır..
Geçmişin hatırasına duyulan saygı değil miydi yaşanmışlıkları kıymetli kılan?