Adaletsizlik karşısında öfkelenmek, zülüm karşısında öfkelenmek, göz göre göre işlenen bir vahşet karşısında öfkelenmek, göz göre göre işlenen bir vahşete, binlerce yıllık insan medeniyetinin tırnaklarıyla kazıya kazıya ter, gözyaşı ve oluk oluk kan dökerek elde ettiği bütün değerli kazanımları ayaklar altına alarak, göz göre göre sessiz, bile isteye taraf ve destek olanlar karşısında öfkelenmek, çocuklar yakıcı fosfor bombaları ile öldürülürken öfkelenmek elbette iyidir.Öfkelenmemek ise bütün bu cinayetlere kayıtsız kalarak bir bakıma onlara ortak olmak gibi kötüdür.
Bir malikanede yaşayan birinin kıyamet günü vereceği hesap ile evsiz bir kulun vereceği hesap arasında büyük bir fark olacağı açık.biz onu göremiyoruz belki dünyada çok rahat diyoruz ama ahirette işi daha zor
Resulullah’ın can teslim ederken “sizden iki kişinin çektiği kadar sıkıntı çekiyorum” dediği bir dünyada yaşıyoruz demek ki mutlu ve huzurlu olmak değil insanın gayesi