Hayatımızdaki insanların, iyi ya da kötü bir nedenle hayatımızda olduğunu düşünen bir Başak burcu ..
İstanbul Üniversitesi. Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayarlı muhasebe ve vergi uygulamaları bölümü/ Eskisehir Anadolu Üniversitesi Sosyal Hizmetler Bölümü
Onun için kadınlara diyorum ki; bazı olumsuzluklar sizi sarsa da hemen pes etmeyin. Sakın! Pes etmek kolay ve hiç iyi mahsulü yoktur. Fakat, mücadele zor görünse de, onun faydası büyük ve sonu zaferdir. Bence her kadın haklarını öğrensin ve arasın. Hayatla mücadele etmek biraz cesaret ister. Daha sonra göreceksiniz ki, herşey yoluna girmiş bile..
Önceden filmini seyrettiğim bir kitaptı.. Savaşta çocuk olmak, bilmeden taraf olmak, hala masum olabilmek. Büyüklerin dünyayı yok edişleri . Daha ne denir ki
Canan Tan'ın yalın anlatımını severim. Akıcı bir kitaptı. Her gün yaşadığımız, paylaştığımız, gördüğümüz ama bir şey yapamadığımız bir konu seçmiş KADIN!!!!!En zoru da konu içimize işliyor ama gerçekte o sızıyla kalıyor hissettiklerimiz. Eli kolu bağlı ve çaresiz...