Hani g

Hani g
@Hani1371
5/10
·384 syf.··
2026 46. kitabı
Ana bana büyü mü yaptın? beğenmediğim kitaplarını bile bırakmiyorum!!!!!!!!!bunu da söylene söylene okudum. Diyer okuduğum 3kitabinada 4ve 5 vermiştim ama yinede pes etmiyorum ha Kai tatlıydı, onu sevdim. Isabella’da biraz Jules havası vardı (Twisted Hate kadin kahramani)ama o sıcaklığı vermedi. Daha iyi olabilirdi, çok net. Kadının kitapları hep aynı döngü: 100’de siradan başlıyor, 200’de yakınlaşma, 300’de tatil, 400’de biri bir halt ediyor… ayrılık, sonra barışma. Formül ezberimde artık. Ama buna rağmen hâlâ okuyorum,gerçekten şaka gibi… şimdi gidip diğer kitaba başlıyorum phththt
Gurur KralıAna Huang · Martı Yayınları · 2024982 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Hani g

, bir kitap okudu
5/10
·384 syf.··
2026 46. kitabı
Ana Huang
7.2/10 · 982 okunma
4/10
·384 syf.··
2026 45. kitabı
Dante bebeyim… harcandın net. Dante’yi diğer seriden bildiğim için umutla başladım ama… Ana, bu neydi şimdi? Önemli yerleri atlamış, her şeyi oldu bittiye getirmiş. Ortada sıfır kimya. Hele adamın diz çökme sahnesi? Tatlım ne ara o seviyeye geldin, biz niye görmedik? Rhys ve Josh’taki (diyer serideki 2.ve 3.kitaptaki kahramanlar) gibi tatli bir şeyler bulurum sandım, ama yok. Hikâye sıkıcıydı, akmadı. Vivian’i de hiç sevemedim.
Öfke KralıAna Huang · Martı Yayınları · 01,980 okunma

Hani g

, bir kitap okudu
4/10
·384 syf.··
2026 45. kitabı
Ana Huang
7/10 · 1.980 okunma