"Oysa doğa felsefesinden bilebildiğimiz kadarıyla şu koca dünya ne iyidir ne de kötü, bizi mutlu etmek veya üzmek gibi bir derdi de yoktur. Bu tür bütün felsefeler insanın kendisine fazla önem atfetmesinden kaynaklanır, ama birazcık astronomi onları düzeltmeye yeter."
"Çocuk meselesi yoksa cinsel ilişki tamamen mahrem bir konudur, ne devleti ilgilendirir ne de komşuları. Çünkü mesele doğrudan ilişkideki taraflar dışında kimseyi etkilemiyor."