O kadar kitap okumama rağmen Şeker Portakalı 'nı hala okumadığım için utanıyorum. Gidip bir köşede profilimde falan belirtmeden okuyasım geliyor.... Var mı sizin de böyle hala okumadığınız için söylemeye utandığınız kitaplar? :(
Bir mahkeme salonundayken Franz Kafka’yı; bir savaş haberi izlerken Lev Tolstoy’u; tarlaların yanından geçerken Orhan Kemal’i; İstanbul sokaklarında kaybolurken Orhan Pamuk’u hatırlamak edebiyatın hayatla ne kadar iç içe olduğunu ispatlıyor.