Bir kar fırtınasından sonra gidilebilecek en güzel yer ormandır, çünkü tüm o boş bira şişeleri, soda kutuları ve şeker ambalajları gözden kaybolur ve başka bir zamanda olduğunuzu hayal etmeniz çok uzun sürmez. Ayrıca kimsenin basmadığı karların üzerinde yürümenin de güzel bir yanı oluyor. İnsana kendini özel biri gibi hissettiriyor; özel biri olmadığını bilse bile.