Ev kirasını, elektrik, su ve telefon faturalarını ödemeyi erkeklik olarak görüyorlar. Hâlbuki erkek olmak; bir kadına, kadınlığını hissettirmektir. Ona ilgi göstermektir, onunla sohbet etmektir.
Erkekler mi ? Başımızı dizlerinin üzerine yatırıp saçlarımızı okşasalardı. Seyahat birliği olsaydı, birlikte denize karşı gün batımını izleseydik. Bunları onlardan istemek neden şımarıklık olsun ki? Sahi bunlar hep filmlerde mi yaşanıyor ?..