Handan

Handan
@Hannzade
Çok empati kuruyorsunuz başkomiserim, Ne dünya bu kadar samimiyeti kaldırır, Ne de insanlar bu kadar inceliği. Ahmet Ümit
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Neden kötü davrandın?" "İnsanoğlu hocam, iyi davranınca çabuk unutuyor."