Neyse ne

Neyse ne
@Happy_accidents
"En yüce ve en güzel olan yaşam değil mi?" diye bağırdım. "Ölüm mü yoksa? Öyleyse hüzünlü kral, bana ölümün şarkısını söyle!"
Sayfa 66