Düşünüyorum da.Burada paylaştığımız her söz, her alıntı, kendi iç dünyamızdan bir parçadır.Aslında biz buraya bir alıntı, bir söz bırakmıyoruz sadece. İçimizden geçenleri, yaşadıklarımızı, hissedip de tam ifade edemediklerimizi paylaşıyoruzdur.Belki bir cümle oluyor bu, belki bir başkasının kaleminden çıkmış ama bizde yankı bulmuş bir söz… Ama aslında bir nevi 'ben de böyle hissettim' deme şeklimiz bu. Ne tuhaf… Hiç bağın olmayan birinin içinden bir şey geçiyor, sen buradan bir cümle yazıyorsun ve o, kendini yalnız hissetmemeye başlıyor. Bazen bir söz bile insanın kalbine iyi gelir ya, işte o yüzden yazıyoruz belkide...
Ama şimdi böyle derin derin yazınca bir düşündüm
Belki de sadece fazla düşünmüş olabilirim. Oluyor bazen...