İnsan kalarak yaşamak önemlidir.
Çünkü zaman, insanın içini törpüleyen bir şeydir.
Kimi acılar kalbi taş eder, kimi hırslar gözleri kör.
Ama ne olursa olsun, insan kalabilmek gerekir.
Merhametten, adaletten, vicdandan vazgeçmeden…
Kendine zulmetmeden, başkasına zulüm etmeden…
Dünya ne kadar değişirse değişsin, insan olmayı unutmamak gerekir.
Çünkü bir gün herkes unutur, ama kalbinde taşıdığın iyilik seni unutturmaz.