burcu

burcu
@Harmanim
Sevişmek denilen şey yoktur. Biri severken öteki lakayt kalıyor.
Sayfa 193·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Reklam
Ne için, uzak ufuklara, engin denizlere, yüksek dağlara bakmak bir zevktir? Ne için odadan bahçeye çıkınca ve yerden havaya bakılınca, keyf? Ne için büyük bir çayırda oh çekilir?
Sayfa 183·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Fakat, yakında hasretle düşmekten korkuyorum. Anlıyorsun değil mi? Hasretten korkuyorum.
Sayfa 178·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Biz her şeyin kıymetini ölümüne borçluyuz. Hayat da budur.
Sayfa 177·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Her şeyden geçen, her şeye malik olur
Sayfa 176·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Reklam