selda nur gören

İnsan galiba sadece görüşmeyeceklerine görüşürüz diyor. "Tabii," diyor asla arayıp sormayacağı insanlara, "mutlaka görüşelim..."
Reklam
Ayaklarımızın altında bir zemin yok artık. Bir çatımız da. Gelecek yok. Geçmişin izleriyse çoktan silinmeye başladı. Aşk, bize bu sonsuz boşlukta ev olacak tek şey.
"Bu kadar yüksekten ancak düşerek inilir, diyordu ya kitap, kitaplara inanıyorum."

selda nur gören

, bir kitap okudu
Puan vermedi·328 syf.·
55 günde okudu
·
2024 1. kitabı
Memet Zencirkıran
8.5/10 · 270 okunma
Artık kimsenin düşeyazarken tutunuverdiği bir şey olmak istemiyorum.
Reklam