Benim için bugünün dünden ya da yarından hiçbir farkı yoktur güne özgü bir mesajım da olamaz. her gün tekrarladığım mesajım geçerlidir ; huzurlu, barışık, refahı yüksek bir ülkede yaşayalım.
Ayrıca benim özgür irademle geceyi evimde geçirmem gibi dışarda yeni yılı kutlayan insanın da aynı saygıyı görmeye hakkı var ve ona iyi eğlenceler diyelim ..