Mücahit

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
SINAVA GİRECEK ARKADAŞLARA BAŞARILAR :)
Eveeeet mevsimlerimi aylarımı günlerimi tüketen sınav geldi ve çattı. Gerek arkadaşlarımdan gerek kendimden gerek okuma kitaplarımdan ödün verdiğim, uğruna kilolar alıp sabahlara kadar uyumadığım sayısını bilmediğim gezmelerden mahrum bırakan sevgilimden ayrılmak zorunda kalıp beni aptal saptal insanlarla muhattap eden zalım sınav... Geldi ve çattı. Bu yazı aslında biraz size çokça bana, kolay kolay göremem kendimin iyi yanlarını, ya da olay bende değil ailemde bebelikten öyle yetiştirmişler. Ben elimden geleni yaptım ve yıllarımı verdim bu sınava az da olsa çokta olsa hep aklımdaydı kafeye gittim aklımda kâh uyudum kâh uyandım aklımda, elimde test kitaplarıyla cebimde ezber kağıtlarıyla 2-3 senedir benimle. Sanırım artık gidip son golü atma vakti, artık umarım kısmet inşallah gibi kelimeleri kullanmayacağım çünkü bunlar beni eritti bitirdi. Kendime güvencimi azalattı. BEN ÇALIŞTIM VE GİDİP HAKKIMI ALACAĞIM ! VE BİLİYORUM Kİ NE OLURSA OLSUN DÜNYANIN SONU DEĞİL VE BENİM SAĞLIĞIM YERİNDE OLDUĞU SÜRECE BAŞARI HER ŞEKİLDE GELECEK. KENDİME GÜVENİYORUM.
Eğitim
Mücahit
Gençliğimizin en güzel yıllarında bizi yarış ati gibi yaristiran önde gelmezsek bizi başarısız sayan sisteme lanet sana da başarılar kardeşim... Umarım bildiğini yapar yapamadığını salar tutturursun. ☺
TÜİK verilerine göre kitap okumak bizim ihtiyaç listemizde 235'inci sırada(!)
Yunus isimli okura yanıt verildi
Mücahit
Çok şükür mü diyeyim ne diyeyim bilemedim vallaha.
Ben Ayten'i düşünürüm, üşümem  Üç kere adını tekrarlarım, karnım doyar  Parasızlık da bir şey mi  Ölüm bile kötü değil  Aytensizlik kadar. Ümit Yaşar Oğuzcan
Mücahit
Allah bilir Ümit Yaşar bu şiiri (Ayten'i Markiz Pastanesi'nde vurdular) intihara kalkismadan önce(baya bi intihar girisimleri olmus diye biliyorum)yazmistir. Yoksa güzelim Ayten'i kim vurmak ister. :)
Ben Ayten'i düşünürüm, üşümem  Üç kere adını tekrarlarım, karnım doyar  Parasızlık da bir şey mi  Ölüm bile kötü değil  Aytensizlik kadar. Ümit Yaşar Oğuzcan
Mücahit
Ona ugramayan gemiler batsın Ondan geçmeyen trenler devrilsin.. Ne güzel yazmış Ümit Yaşar :)